Välkommen till e@

onsdag 5 maj 2010

Ja, nu får vi se om det funkar och få in bilderna ha ha.. Kanske blir helt tokigt igen fniss.Min sida har tydligen försvunnit med bilder och allt. Katten också vad har hänt härinne egentligen. Sällan inne här men tydligen Tryckfels-Nisse har varit här. Skiiittt som mina små barnbarn säger. Ett t f ord som jag hoppas snart går över ha ha.... Ngr bilder på mitt dockskåp som jag köpt. Antika saker visst är dom fina?
Titta och njut men inget för barn att leka med utan ett mer "Titt-skåp"




En "BRUM" till mina söta barnbarn, ja dom får dela på lille Brum.

Stor kram till ALLA och en trevlig helg

3 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat dej här på blogger :-) Tack för du var inne hos mej och lämnade en kommentar. Nu får du allt ta å blogga lite här :-) Ett jättefint dockskåp du har. Inget för barn att leka i du.
    Det var så gott att få prata med dej lite förut hjärtat.
    Kramar OM dej gör TINA

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen ett toppen fint Dockhus!
    Vi byggde ett Dockhus med vår yngsta dotter när hon gick i andra klass. I det bygde vi all inredning själva. Det blev så fint och stårnu i väntan på plats i hennes egna hem. Kommer ihåg att det var så kul för hela familjen med allt pyssel runt Dockhuset. Alla i familjen var sysselsatta. Dockorna gjorde vi av porslinslera.
    med kroppar av tyg.
    Önskar er en god fortsättning på veckan
    från Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej Ea...
    Nu hittade jag dig vad kul..
    Hoppas allt bra med dig Kram Night Lady

    SvaraRadera